1 Aralık 2012 Cumartesi

Ders Çığırtkınlıkları

  • Ben soruya bakmam, okurum. Tercih meselesi sonuçta.
  • Beynim arada duruyor. Adeta çalışmıyor. Gerçi genelde çalışmamayı tercih ediyor ama o ayrı mesele.
  • Türk harflerini bütün dillerde kullanıyoruz ya la. Türkçe yazıp Zamundaca bile okuyoruz. Çoilginç bence.
  • Zaytung muhabiri olsam haber yapamam, yapsam bile gülemem, gülsem bile ağlayamam. Neden ağlamam lazım onu bilmiyorum ama.
  • Fırat gibi çocuğum olsa camdan atarım, iner aşağı tutarım. Top gibi bişey sonuç olarak.
  • Bu bilgiler ışığında artık deliği tutturmamız lazım.
  • Montla sıç. Bi dene yani. Olursa ben de denerim, ondan.
  • Gözlük çok ilginç bir icat. İnsanın görüntüsü HD kalitesine geçiyor. Görme yetisi değil ama insanın görünme kalitesi. Bu ince bi ayrıntı işte, herkeşler bilmez. Bilseler herkeş olamazlar zaten.
  • 21 Aralığa kadar yaşayın lan, sonra ölcez.
  • -Gidiyom ben. +Nereye doğru?
Önemli Uyarı: Yukarıdaki saçmalıklar sadece birer saçmalık olup, ders esnasında uyumak istenmemesi sonucu zaman geçirmek için yazılmış şeylerdir ve hiçbir 'ay salak bu' yargılamaları sınırları içine girmemektedir.
  • Roman yazsam kitap olur ama kitap yazsam roman olur mu bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder